Τ’ όνομά μου είναι Τζώρτζια #openIndia

Μια νέα γυναίκα, η @Geo_Papz παλεύει για την ζωή της μέσα από το διαδίκτυο αξίζει να την βοηθήσουμε όλοι μας...

Γράφει...
Πριν από 4 χρόνια ήμουν μια δυναμική 35χρονη γυναίκα, με πτυχίο στην Ψυχολογία και μια δεκάχρονη καριέρα στα τραπεζικά, ζούσα με τον σύντροφό μου με τον οποίο σχεδιάζαμε την κοινή μας ζωή, οικογένεια και μια νέα, δική μας επιχείρηση. Ήμουν πρόσχαρη, μου άρεσαν τα ταξίδια, η μουσική, ο χορός, τα ψώνια, τρελαινόμουν για σινεμά και εκδρομές, απολάμβανα τις γυναικοκουβέντες με τις φίλες μου και τα πειράγματα με τους φίλους και «έλιωνα» παίζοντας με τον αγαπημένο μου Πέπε, που τότε ήταν ακόμα κουτάβι...
Η συνέχεια εδώ

up 21/7/2011


Χθες εγραφα ενα ποστ ως τις 5 το πρωι, που τελικα δεν αναρτηθηκε λογω κουρασης μου, με σκοπο να γινει αυτο σημερα. Το ποστ λοιπον ελεγε:

"Εχω λαβει μεσα σε 3 ημερες ενα ποσο κοντα στις 20,000 €, αμετρητα προσωπικα μηνυματα στα facebook/twitter/e-mail, εκατονταδες mentions/RTs/new followers στο twitter, friend requests/wall posts στο fb, χιλιαδες επισκεψεις στο blog μου (περιπου στις 45,000), αρκετες προτασεις για συνεντευξεις σε διαφορα μεσα, η ιστορία μου φιλοξενήθηκε σε πάρα πολλά sites/blogs κλπ. Ενιωσα πραγματικα τοση αγαπη και θετικη ενεργεια, που ειναι δυσκολο να περιγραφεί με λογια. Παρ'ολα αυτα, προσπαθω να γραψω αυτο το ποστ καταρχην για να εκφρασω την ευγνωμοσυνη μου σε ολους εσας που κανατε τα παραπανω, αλλα και για να διευκρινησω καποια πραγματα. Ελπιζω να τα καταφερω.

Αυτο που ειχα στο μυαλο μου οταν αποφασισα μετα απο απειρη σκεψη, συζητησεις με οικογενεια/φιλους/γνωστους, σκεψη ξανα, ντροπες, αμφιβολιες, ξανα σκεψη, ηταν να μαζευτουν τα χρηματα απο φιλους και γνωστους απ'το διαδικτυο και μη, αναγνωστες του μπλογκ, αντε και καποιους φιλους φιλων. Εγραψα λοιπον ενα λεπτομερεστατο κειμενο, "εδεσα" λιγο καλυτερα το βιντεο που ειχα φτιαξει για την γιατρο που το ζητησε, και τσουπ... γεννηθηκε το India Calling, ευελπιστώντας ΜΟΝΟ να εχουν μαζευτει τα χρηματα μεχρι μεσα Αυγουστου που στοχευω να φυγω. Μαλιστα ειχαμε συμφωνησει με την Ευα που θα με συνοδεψει, αν δεν μαζευονταν το ποσο, απλα να περιμενουμε να μαζευτει...Δε θα πηγαινα Αυγουστο; Θα πηγαινα Χριστουγεννα (με πιθανον χειροτερα προβληματα), αλλα θα πηγαινα!! Τα χρηματα θα χρησιμοποιηθουν για αυτον και μονο το σκοπο. 'Οποτε μαζευτουν.

Αχ ποσο ειχα υποτιμησει τη δυναμη του internet και των social media. Πολυ. Επισης δεν ειχα φανταστει ποτε οτι θα επαιρνα τοση αγαπη, δυναμη και κουραγιο μεσα απ'αυτα! Μιλαμε για πολλη αγαπη ρε... :) Eιχα στα μελλοντικα σχεδια οτι αν, οταν βελτιωθει η υγεια μου θα ειναι το πρωτο μεσο που ισως με βοηθησει στον (προσφατα αποκτηθεντα) στοχο-προορισμο της ζωης μου: Να διαδωσω στην Ελλαδα τις καταστρεπτικες συνεπειες της ΧΡΟΝΙΑΣ Νοσου Lyme και να καταφερω να βοηθησω συνανθρωπους μου που υποφερουν, οσο τωρα εγω. Εχοντας ενα τεραστιο κυκλο απο Lyme και Chronic (Late Stage) Lyme ασθενων απο Αμερικη και Ευρωπη στο facebook, ενημερωνομαι καθημερινα, διαβαζω αρθρα, ιστοριες τους και προσπαθω σιγα-σιγα κι εγω να ενημερωνω αλλους και να βαζω ενα τουβλακι στο χτισιμο του στοχου. Φυσικα δεν εχω ιατρικες γνωσεις ουτε προκειται ποτε να βγω να "το παιξω" γιατρος. Στα πλαισια κοινωνικης αλληλεγγυης μιλαω.

Γιατι τα λεω ολα αυτα. 1) Για να τονισω τη σπουδαιοτητα του internet και των social media που πολλοι επικρινουν, ενω εμενα με βοηθησαν μεταξυ αλλων, στο να μαζεψω 20,000 σε 3 μερες. 2) Για να ξεκαθαρισω οτι ξερω τι κανω ως προς την επιλογη θεραπειας, εχοντας μιλησει προσωπικα με αλλους ασθενεις που πηγαν στην κλινικη NuTech, με φιλους γιατρους να το εχουν ερευνησει και συστησει, και οχι απλα βασισμενη σε ενα λινκ. Εδω να προσθεσω επισης οτι η Dr. Shroff δε μου εταξε ιαση, ισα ισα μου επισημανε ΟΛΕΣ τις δυσκολιες και επιφυλαξεις της. Η αποφαση μου να παω, ηρθε μετα απο πολλη και ωριμη επεξεργασια. 3) Δεν χρειαζομαι "προβολη" αυτη τη στιγμη, χρειαζομαι ξεκουραση και αλλα 10,000ευρω ως τα μεσα Αυγουστου, ωστε να ξεκινησω μια -οχι εγγυημενη- αλλα παρα πολυ ελπιδοφορα θεραπεια. Οταν με το καλο γυρισω ελπιζω να υπαρξει παλι ενδιαφερον στην ιστορια μου απο τα ΜΜΕ, οχι προσπαθωντας να μαζεψω χρηματα, αλλα εχοντας ευχαριστα και αισιοδοξα νεα.

Ζουμε στην πιο δυσκολη περιοδο, ολοι εχουν προβληματα, αλλοι οικονομικα, αλλοι υγειας, και παραταυτα υπαρχει τοση αγαπη που αποδειχτηκε εμπρακτα αυτες τις 3 μερες. Δεν ειμαι ομως η μονη συνανθρωπος που υποφερει και παλευει. Το ξερω καλα αυτο. Ειμαι ομως πολυ τυχερη και ευγνωμων που εχω την στηριξη τοσων εκατονταδων ανθρωπων πλεον. Απιστευτο!!!!

Οπως εχετε δει, το blog ειναι γραμμενο κυριως στα Αγγλικα. Αυτο συμβαινει γιατι ξεκινησε σαν μεσο ενημερωσης για τους (πολλους) Αμερικανους φιλους μου και συγγενεις, ως προς την πορεια της υγειας μου. Και συνεχιστηκε ετσι, καθως η συντριπτικη πλειοψηφια ιατρικων αρθρων, link, κλπ που αναρτουσα, αλλα και των "αναγνωστων" μου ηταν απο το εξωτερικο. Τοτε δεν ειχα καν twitter. Βεβαια αυτο θα αλλαξει πλεον και τα ποστ θα γινονται κυριως στα Ελληνικα. 'Η ισως και στα δυο. Ειναι το λιγοτερο που μπορω να κανω για εσας. Για την ωρα.

Ευχαριστωωωωωω :) "

Σημερα λοιπον που ξυπνησα (λιγο αργα ομολογω), τα δεδομενα ειχαν αλλαξει εντελως! Το ποσο ηταν στις 28,000!!!!!!!!! Δηλαδη ο στοχος ειχε σχεδον επιτευχθη! Απιστευτο, υπεροχο, συγκινητικο, ελπιδοφορο! Απιστευτοοοο!
Καθως λοιπον υπαρχει ηδη τοσο μεγαλη προβολη στο διαδικτυο και η εισρροη των χρηματων συνεχιζεται, θελοντας οσο μπορω να ειμαι ενταξει απεναντι σας, αρχικα αφαιρεσα απο το μπλογκ τα στοιχεια του λογαριασμου μου. Παραμενει το PayPal για να φτασουμε στο 100% του στοχου.

Πολλοι μου στειλατε μηνυμα οτι δεν προλαβατε αλλα θελετε να συνεισφερετε στα υπολοιπα εξοδα του ταξιδιου (καποια αναφερω αναλυτικα στο India Calling) και μου ζητησατε να αφησω ανοιχτο το PayPal button και μετα την συμπληρωση του ποσου, επ'αοριστον. Μου ζητησατε να αφησω και τον λογ/σμο. Ειναι πολυ συγκινητικο. Θελω ομως να ειμαι ξεκαθαρη. Οταν συμπληρωθει το ποσο των 30,000 ευρω, ο λογαριασμος θα κλεισει και θα ανοιχτει αλλος για να σταλει το εμβασμα στην κλινικη. Αυτο θα σας ανακοινωθει οταν γινει και θα διαδωθει σε ολους ελπιζω. Το PayPal θα παραμεινει για οσους θελουν να συνεισφερουν, για λιγο καιρο.
Θα σας ενημερωσω στο επομενο ποστ.

Θελω να σας αγκαλιασω ολους εναν-εναν και να σας ευχαριστησω προσωπικα. Τωρα δεν γινεται, αλλα σημειωστε απο τωρα οτι μες το Νοεμβριο θα εχουμε το #openINDIA παρτυ!

No comments:

Post a Comment

Followers