KANTOI!!! ISU RAMAS TETEK TAK SELESAI, TIMBUL CERITA LAIN!!!


Inilah hakikatnya. Puak - puak Pakatan Pembangkang ni memang suka buat hal yang bukan - bukan. Lepas satu, satu isu yang sengaja ditimbulkan.

Nampak sangat yang diorang ni memang tak suka dengar apa yang diperkatakan diantara satu sama lain. Pemimpin tak dengar cakap ahli, ahli pun tak dengar cakap diorang.

Bila pemimpin diorang keluarkan kenyataan, satu hapah pun tak didengar oleh orang - orang bawahannya sendiri. Jadi macam mana orang lain nak dengar cakap pemimpin mereka?

Sebelum ni puas Si Biawak Lim Guan Eng tu pukul canang suruh orang yang menjadi 'Pemain' Politik ni lebih beretika dan tidak melibatkan keluarga dia.

Dia puas menafikan dakwaan dan spekulasi mengenai penglibatan anak lelakinya yang melakukan serangan seksual dan bayaran pampasan sebanyak RM200ribu.

Bila orang desak suruh dia ambik tindakan dan buat laporan Polis, macam - macam pulak alasan yang dia bagi. Sampai hari ni, isu tersebut masih belum selesai.

Jadi, dah timbul pulak isu baru mengaitkan anak Perdana Menteri di Australia. Sekarang dimana etika yang dimaksudkan oleh Si Biawak Guan Eng tu sebelum ini?


Jelas, apa yang dibangkitkan oleh blogger serta portal Pro Pembangkang ni tak dengar walaupun sepatah ayat yang diucapkan oleh SI Biawak tu.

Mungkin bagi mereka, apa yang diluahkan oleh Si Biawak tu tak ubah seperti salakkan anjing yang tidak perlu diendahkan oleh mereka.

Disebabkan mereka ingkar dengan kata - kata Si Biawak tu la yang membuatkan mereka kantoi secara terang - terangan. Percaya sangat pada laporan asing, dah malu diri sendiri.

Anak Datuk Seri Najib tak ikut pun ke Australia. Jadi macam mana diorang boleh buat dakwaan mengatakan yang itu anak dia? Kan dah tak pasal - pasal je songeh!!!

Buat sekian kalinya, puak - puak Pakatan Pembangkang ni telah memalukan diri dia sendiri. Tapi kalau dah bengap tu, bengap jugak la. Nak buat macam mana, ye tak!!!

No comments:

Post a Comment

Followers