PARPUKARI BIKIN ANUGAY PENING KEPALA!!!


Siapa tak kenal dengan blog Parpukari ni memang dia tak pernah baca blog la maknanya. Hanya itu sahaja yang boleh kita katakan.

Dengan tajuk yang sentiasa 'Panas Berkari' dia berjaya membuatkan puak - puak Pakatan Pembangkang tu jadi panas punggung.

Dan kali ini, Si Parpukari ni kembali menghangatkan lagi telinga Si Ketua Penipu yang beria - ia suruh blogger mereka menyerang balas.

Nampak sangat yang diorang dah mula tak senang duduk bila sering kali dikantoikan menipu dan diserang dari segala sudut.

Apa yang dibuat oleh Parpukari ni  cukup mudah. Dia hanya mengeluarkan senarai Ranking Terkini Blogger Pro Kerajaan setakat hari ini. Berikut adalah senarai blog - blog tersebut:



Dalam kesempatan ini, Semut nak ucapkan ribuan terima kasih kepada blogger - blogger dari Nombor 1, Papagomo hingga ke Nombor 20, Perak Today yang banyak membantu Semut.

Semua ilmu hasil tunjuk ajar mereka akan Semut gunakan sebaik mungkin dan dikenang sampai bila - bila. Semut tak mungkin aktif seperti ini sekiranya tanpa bantuan mereka. 

Dan itulah hakikatnya!!! Terima kasih sekali lagi Semut ucapkan. Semoga perjuangan kalian dapat diteruskan lagi dimasa akan datang. Lawan Tetap Lawan!!!

No comments:

Post a Comment

Followers