NIK AZIZ BUAT WAYANG HANTU 'PECAH PUNGGUNG'!!!

Jaga - Jaga. Di Sini Ada Hantu!!!
Selama Semut tak berada didalam dunia siber sejak 2-3 hari lepas, rupanya ada wayang yang sedang dimainkan sekarang ni. Katanya, ia mampu mengalahkan KL Gengster.

Mungkin lepas ni, Pengarah filem tersebut, Si Syamsul Yussof a.k.a 12 Million Dolar Man tu nak buat filem pasal cerita ni pulak kot? 

Mana tau. Cerita ni pun nampak gayanya sama hangat jugak kalau nak bandingkan dengan cerita Bukit Kepong tu. Mungkin kutipannya melebihi 12 Juta.

KOTA BARU, 26 Sept – Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata hukum hudud yang mahu dilaksanakan di Kelantan sama sekali tidak kena-mengena dengan masyarakat bukan Islam terutama DAP yang juga tiada sebab membantah undang-undang Islam itu dilaksanakan.
Ia kenyataan pertama beliau selepas petang tadi kepimpinan Pakatan Rakyat mengarahkan pemimpin-pemimpin parti komponen tidak membuat kenyataan isu berkenaan sehingga ia dibincangkan Rabu ini.
Sehubungan itu beliau menyifatkan DAP seperti “budak-budak kecil takutkan hantu” sedangkan hukum hudud sebenarnya lebih adil dan tidak membabitkan golongan bukan Islam.
“DAP nak keluar (gabungan pembangkang) pasal apa? Hudud untuk orang Islam dan apa hubungan dia (DAP) dengan orang Islam,” katanya kepada pemberita di kediaman Menteri Besar di sini hari ini.
Ps: Aik??? Bukan ke selama ni, dia kata DAPigs dah mula dapat menerima Islam melalui tarbiah yang disampaikan oleh PAS?

Jadi, kenapa pulak dia nak kata yang DAPigs ni macam budak - budak yang takutkan hantu pulak? Tak cukup tarbiah lagi ke puak - puak DAPigs ni?

Nampak sangat Si Wali Terompah ni nak main wayang je sebenarnya. Dia sengaja buat isu untuk menyembunyikan perkara sebenar dari rakyat.

Apa, Si Wali Terompah tu ingat rakyat Malaysia ni bodoh sangat ke sampai tak tau yang semuanya itu hanya 'wayang' mereka semata - mata?

Ingat rakyat Malaysia ni tak tau ke yang isu tu sengaja dihangatkan untuk menutup perbicaraan kes Si Ketua Penipu yang meliwat Pembantu Khas dia tu semata - mata.

Rakyat Malaysia ni bukannya sebodoh yang mereka sangkakan. Jangan ingat diorang boleh memperbodohkan rakyat selama - lamanya. Lagi pun, rakyat Malaysia ni pun dah tau yang diorang tu semuanya kaki penipu belaka!!!

No comments:

Post a Comment

Followers