VIDEO INSIDE: MAT SABUN TUKAR PAS JADI PARTI KOMUNIS???


Ai!!! Hari tu beria - ia benar diorang nak tkuar PAS gantikan UMNO. Sekarang nak dah berubah pulak? Diorang nak PAS jadi Parti Komunis pulak ke?

Memang sah tak guna betul la Timbalan Presiden PAS yang baru ni. Otak dia memang jelas duduk kat kepala lutut. Itu pasal la dia suka buat kenyataan yang bukan - bukan.

Termasuk la dengan melabelkan pejuang - pejuang Kemerdekaan dan yang bangkit menentang komunis tu sebagai bukan pejuang sebenar.

Bagi dia, pengganas dalam Kompeni Pasukan Ke 4 Parti Komunis Malaya (PKM) yang dah bunuh beratus ribu orang anggota keselamatan serta keluarga mereka tu sebagai hero sejati.
KUALA LUMPUR 26 Ogos – Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu mencetuskan kontroversi baru apabila menganggap pengganas dalam Kompeni Pasukan Ke-4 Parti Komunis Malaya (PKM) yang menyerang dan membunuh anggota keselamatan dan keluarga mereka dalam tragedi Bukit Kepong sebagai hero sebenar.
Menurutnya, Muhammad Indera, lelaki Melayu yang bersekongkol dengan Goh Peng Tun dan 200 anggota komunis adalah hero sebenar, bukannya 25 anggota polis dan keluarga mereka yang mempertahankan diri dalam serangan di balai polis itu.
Dalam ceramahnya di Tasek Gelugor, Pulau Pinang 21 Ogos lalu, Mohamad turut mendakwa Dato’ Onn Jaafar dan Tunku Abdul Rahman tidak layak dianggap sebagai pejuang kemerdekaan kerana tokoh tersebut adalah pegawai British.
Beliau juga berikrar untuk mengubah semula sejarah kemerdekaan negara jika pembangkang berjaya merampas Putrajaya kerana dakwanya, sejarah yang tertulis pada hari ini tidak memaparkan fakta sebenar selain hanya memihak kepada UMNO. - Utusan
Ilmu yang ada pun entah setakat setara mana, sampai tak kenal yang mana satu Land Rover dan yang mana satu Kereta Waja, pun ada hati nak ubah sejarah?

Tapi dia memang berjaya la dalam bab tu. Memang kisah dia dah jadi sejarah pun sekarang ni. Dan ianya bakal mahsyur diseluruh Negara dimasa akan datang.

Dia akan dikenali sebagai pemimpin PAS pertama yang kantoi menipu secara terang - terangan dan memberikan banyak alasan untuk tidak memfailkan saman terhadap Polis.

Mungkin sebab Polis dah berjaya membongkar penipuan dia tu la yang dia sibuk - sibuk serang cerita Bukit Kepong ni kot?

Memang dasar buta sejarah betul la Si Mat Sabun ni. Patut la perangai dia pun macam beruk kat bawah ni. Macam sial!!!

No comments:

Post a Comment

Followers