PANAS: MAT SABUN KOMUNIS PENIPU, PELAHAP DUIT RAKYAT!!!

Artikel dibawah, Semut 'cilok' dari blog Empayar Pemuda mengenai pendedahan penyelewengan duit rakyat yang dilakukan oleh Mat Sabun.

Apa yang penting sekarang ni, Mat Sabun Si Pejuang Komunis tu perlu tampil untuk memberikan penjelasan. Apa yang istimewa sangat sampai diberi kelebihan sedemikian?

Nak kata dia pemimpin Kerajaan Pulau Pinang bukan. Jadi, kenapa dia diberikan wang perbelanjaan sebegitu banyak oleh pihak Kerajaan Biawak Guan Eng?

Kalau bagi pada Mat Sabun sampai 8ribu lebih, senyap je diorang ye? Bagi RM100 kepada rakyat, riuh satu Malaysia.

Itu ke yang dikatakan sebagai Negara yang mengutamakan kebajikan kepada rakyat? Kebajikan Kepala Tengkorak dia!!!

Pendedahan EP kali ini pasti akan membuka mata dan minda rakyat Malaysia. Satu demi satu pembohongan dilakukan oleh Ketua Menteri Pulau Pinang. Seperti biasa kaki belit ini akan menutup pembohongan dengan pembohongan yang lain. Kalau dah bangkai lama-lama pasti akan berbau juga. Itulah yang terjadi apabila EP berjaya menghidu satu maklumat yang sangat berharga untuk dikongsi bersama.

Sebelum kita menuju ke maklumat yang lebih panas… mari imbas kembali rentetan peristiwa-peristiwa ini.

9 Julai 2011 Perhimpunan HARAM Bersih telah berlangsung. Macam-macam cerita yang kita dengar selepas kejadian tersebut. Anwar dengan sinetronnya, Guan Eng dengan wayang cinanya, Mat Sabu dengan sandiwaranya.

Seluruh Malaysia tahu yang Mat Sabu. cedera semasa mengikuti perhimpunan haram tersebut akibat terjatuh daripada motor yang diboncengnya

Guan Eng pulak tak habis-habis keluarkan kenyataan. Polis jahatlah.. Kerajaan tak adillah, kerajaan tak dengar suara rakyatlah. BN salah guna kuasalah. SPR pro kerajaanlah. Macam-macam tohmahan dilemparkan kepada pihak polis dan kerajaan sebelum dan selepas perhimpunan. Hakikatnya jangan kata nak sama-sama terkena air gatal, tunjuk muka pun tak berani!!! Apalah punya perangai pemimpin macam ni. Kaki propa!!!

Sedangkan rumah yang dah siap pun kadang-kadang pahat masih berbunyi, inikan pula rumah yang belum siap. Akibat kegagalan bersih, puak-puak pembangkang cuba menutup kelemahan mereka dengan tuduhan-tuduhan serta tohmahan terhadap kerajaan. Seperti biasa, lakonan mesti diteruskan. Anwar dengan peyokong lehernya, Mat Sabu dengan kerusi roda dan tongkatnya. Wahhh teruk betul kecederaan mereka ni. Mat Sabu di masukkan KPJ Selangor selepas bersih. Siap kena operation akibat kecederaan lutut ish ish ish.. sanggup berjuang habis-habisan semata-mata untuk Bersih.  Kesian….

Ingatkan cerita tersebut hanya berhenti di situ saja, RUPA-RUPANYA kisah disebaliknya lebih menarik…

Ps: Klik kat Sini Untuk Pendedahan seterusnya.

No comments:

Post a Comment

Followers