'RECAP': CALITAN DNA KANTOIKAN ANUGAY!!!


Ini satu pendedahan yang cukup menarik mengenai kes Liwat yang dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu terhadap Pembantu Khasnya, Mohd Saiful.

Kalau kita rujuk kepada keterangan yang diberikan oleh 'Awang Import' Si Ketua Penipu tu sebelum ini, dia banyak mempertikaikan mengenai prosedur analisis DNA yang dilakukan.

Malah dia juga turut menjelaskan kepada Mahkamah bahawa pihak Forensik Negara gagal mendapatkan pengiktirafan sijil ISO Antarabangsa.

Kita semua tahu, itu hanya taktik dia untuk menjejaskan kredibiliti pihak Forensik yang membuat kajian serta analisa terhadap DNA yang ditemui didalam dubur Mohd Saiful

Maka, dengan senjata itu saja lah yang digunakan dek penulis - penulis blog Pro Pakatan Pembangkang dan Jaga - Jaga Bontot Si Ketua Penipu itu.

Puas la diorang kata blogger - blogger lain kantoi kerana tersalah bagi sampel sijil dan sebagainya. Konon - konon, sijil tu la yang paling penting sekali.

Lihat semula kepada keterangan Dr. Brain mengenai keputusan analisa yang dijalankan oleh Dr. Seah Lay Hong ke atas ketiga - tiga sampel yang diambil:


Kuala Lumpur - Mahkamah Tinggi semalam diberitahu hasil analisis DNA yang dijalankan pakar kimia ke atas tiga sampel calitan sperma diambil daripada dalam dubur Mohd Saiful menunjukkan samperl yang diperolehi itu berada dalam keadaan baik tanpa mengalami sebarang tanda kerosakan.
Pakar DNA Australia, Dr. Brain Leslie McDonald, dalam keterangannya berkata keputusan analisis yang ditunjukkan ke atas graf electropherogram disediakan Saintis Forensik Dr. Seah Lay Hong daripada Jabatan Kimia Malaysia, mendapati ianya berpadanan dengan profil DNA Mohd Saiful dan Lelaki Y.
Hah! Sekarang dah terbukti bahawa analisa yang dibuat oleh Dr Seah tu betul dan tidak ada kecacatan sewaktu dia menjalankan proses tersebut.

Bukan Dr. Seah je yang buat kajian tersebut tetapi 3 orang doktor telah mengesahkan perkara yang sama. Kalau kita campur dengan keterangan Dr. Brain, dah jadi 4 orang.

Kesimpulannya, memang DNA Lelaki Y ada didalam dubur Mohd Saiful dan ianya disahkan oleh Dr. Brain sendiri.

Jadi kepada blogger - blogger Pro Pakatan Pembangkang ni jangan cepat sangat nak bersorak tanda gembira bila Dr. Brain mempertikaikan pasal sijil tu.

Yang pentingnya bukan sijil, tapi keputusan yang dibuat hasil daripada kajian DNA tu sahaja. Dan sekarang, perkara itu telah dibuktikan.

Maka memang wajib pihak pendakwa menuntut arahan Mahkamah supaya Si Ketua Penipu tu menyerahkan DNA dia untuk diuji sama ada ianya sama atau tidak dengan DNA Lelaki Y.

Jangan bagi peluang kepada Si Ketua Penipu tu untuk melarikan diri dan memberikan alasan lagi. Biar dia rasa, Baru Padan Muka Dia!!!

No comments:

Post a Comment

Followers