KALAU DIA DISUNTIK, DAH LAMA MATI!!!


Ini satu lagi kisah pembohongan Si Ketua Penipu sewaktu awal dia menggerakkan Reformasi pada tahun 1998 yang lalu.

Rekayaksa yang dicipta oleh Si Ketua Penipu yang baru sahaja dipecat daripada jawatan Timbalan Perdana Menteri atas beberapa tuduhan ini sengaja dibuat.

Tujuan dia mencipta kisah seumpama ini adalah bagi mendapatkan simpati rakyat diatas apa yang menimpa diri dia pada ketika itu.

Terus terang Semut katakan, sewaktu Semut belajar di Kolej dulu pun, ada jugak terkesima dengan dakwaan bodoh Si Ketua Penipu ini sehingga menganggap yang ianya benar.

Sekarang baru kita dapat lihat wajah sebenar Si Ketua Penipu ini yang jelas hanya cuba untuk memperdayakan rakyat Malaysia secara keseluruhannya.

Jika benar dia pernah disuntik dengan racun arsenik atau dengan kuman HIV atau dengan apa penyakit sekali pun, dah tentu sekarang dia dah kojol.

Tetapi, sampai hari ini, dia masih sihat walafiat dan masih mampu berdiri serta membalun depan dan belakang. 

Lepas tu dia diap menipu rakyat seluruh dunia dengan agenda 16 Septembernya serta pelbagai lagi kisah lain hanya semata - mata untuk meraih simpati.

Semua itu dilakukan oleh Si Ketua Penipu ini bagi mendapatkan kuasa semata - mata. Bukan nak berjuang untuk rakyat sangat pun sebenarnya!!!

Jadi, bagaimana mungkin Semut dan rakan - rakan blogger lain menggelarkan dia sebagai Ketua Penipu kerana memang itulah yang dilakukannya.

Bak kata orang, Kalau Tak Menipu, Bukan Anwar La Namanya!!! Dah itu je kerja yang dia tau buat. Bukan dia tau buat kerja lain pun!!! Macam sial!!!


No comments:

Post a Comment

Followers