HASSAN ALI SURUH AMBIGA BERTAUBAT!!!

Exco pendidikan Selangor, Datuk Hasan Ali menyeru pelbagai pihak, termasuk Suruhanjaya Hak Asasi Malaysia (Suhakam) dan Majlis Peguam "balik ke pangkal jalan" daripada menyokong aktivisme lesbian, gay, biseksual dan transeksual (LGBT).

NONEKatanya, bukan sahaja Islam, malah pelbagai lagi agama menentang amalan yang  menyalahi hukum fitrah itu.

"Mana-mana agama pun tak boleh (amalan ini).

"Saya seru teman-teman di Suhakam, Majlis Peguam supaya balik ke pangkal jalan," katanya ketika ditanya penyertaan bekas pemimpin Majlis Peguam S Ambiga dalam program "Seksualiti Merdeka" yang sedang berlangsung di Kuala Lumpur.

"Kalau sesat di Ipoh boleh cari jalan (pulang), kalau (sesat) akidah (macam mana)?"

Beliau bagaimanapun mengakui percaya penyokong LGBT masih mempunyai "jiwa agama" kerana isu itu bukan sekadar berkaitan moraliti.
Ps: Kalau dah spesis macam Si Ketua Penipu tu, mana diorang tau apa - apa yang berkaitan dengan isu moral.

Lepas tu bercampu pulak dengan puak - puak anjing DAPigs. Lagi la punahnya moraliti orang macam Ambiga ni.

Semua benda yang dibuat pun demi untuk kepentingan Politik semata - mata. Maka sebab itu la puak - puak PKR dan DAPigs ni mendiamkan diri dalam isu ni.

Malah PAS pun membantah tak menyeluruh. Si Hadi Awang, teman seperjuangan Ambiga yang sanggup 'diheret' dan 'diseret' masa Perhimpunan Bersih pun masih bisu.

Orang - orang macam ni mana tau nak menegakkan perkara yang berkaitan dengan moraliti. Yang diorang tahu, menipu rakyat je kerjanya!!! Mana ada kerja lain!!!

No comments:

Post a Comment

Followers