DIN PUDU KANTOI MEMALUKAN DIRI SENDIRI, 'BIG TIME'!!!


Halamak!!! Ni satu lagi insiden yang memalukan bagi puak - puak Pakatan Pembangkang apabila pemimpin Parti Angguk Saja tu membuat dakwaan yang bukan - bukan.

Kononnya Si Din Pudu tu nak tuduh Datuk Seri Najib mempergunakan duit rakyat untuk menaikkan imej dia dengan membayar kepada orang asing.
"Jika benar Najib mengupah Alastair Campbell yang pernah menjadi ketua komunikasi bekas Perdana Menteri Britain, Tony Blair untuk menaikkan imejnya dan wang rakyat digunakan untuk tujuan itu.
Ia bukan sahaja membazir dan sia-sia, malah amat tidak adil menggunakan wang rakyat untuk kepentingan peribadi dan partinya," kata Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub. 
"Mana pergi pakar-pakar tempatan yang hebat-hebat untuk menaikkan imej Najib setelah imej Umno BN jatuh merudum terutama di kalangan pengundi bukan Melayu?
"Kita difahamkan ada pakar dari stesen TV terkenal diambil untuk menaikkan imej imej Najib dan partinya. Adakah pakar itu gagal menaikkan imej Najib dan memperbaiki imej (isteri Najib, Datin Seri) Rosmah (Mansor)?" Ahli Parlimen Kubang Kerian itu mempersoalkan.
Dalam satu lagi kenyataan yang dikeluarkan oleh Alastair Campbell, dia menafikan kenyataan dan dakwaan tersebut.
Bekas ketua komunikasi Perdana Menteri British Tony Blair -  Alastair Campbell keras menafikan dakwaan penglibatannya dengan Datuk Seri Najib Razak untuk membantu kerajaan memenangi pilihan raya umum akan datang.


Campbell menulis dua kali di Twitter dalam tempoh 16 jam bahawa dakwaan itu adalah “Bull****” (mengarut), sebagai menjawab soalan tiga pengguna, dipercayai rakyat Malaysia.
Dah kantoi pulak Si Din Pudu. Itulah, lain kali bila dengar satu - satu laporan tu, semak dulu sama ada ianya benar atau tidak. Jangan main tuduh ikut suka hati je.

Sekarang, Si Din Pudu tu dah terang - terang buat dakwaan yang bukan - bukan. Jadi, dia perlu memohon maaf secara terbuka kepada Datuk Seri Najib dan isterinya.

Itu pun kalau betul la puak - puak Pakatan Pembangkang ni nak main Politik yang bermoral. Kalau setakat cakap je pandai, baik tak payah!!!

No comments:

Post a Comment

Followers