PAS DICABAR TUNJUK MANA SALAHNYA DESAK ANUGAY!!!


Halamak ai!!! Bukan main lagi puak - puak Parti Angguk Saja ni mempertikaikan nasihat dan teguran yang diluahkan oleh Dr. Asri sebelum ini.

Bukan setakat diorang nak kata yang diorang maksum dan tak boleh ditegur, malah siap cabar pulak Dr. Asri agar tunjukkan dimana salahnya mereka membantah konsert Elton John.

Terdahulu dalam ucapannya, beliau turut menyentuh teguran Dr Asri itu dan meminta bekas mufti itu membuktikan dimana salah bantahan mereka terhadap konsert penyanyi yang terkenal sebagai ikon Gay di barat itu.
Katanya, jika sekalipun pendekatan mereka 'dilihat salah' oleh Dr Asri, namun tindakan tersebut dibuat atas perinsip asas mencegah kemungkaran yang diwajibkan oleh Islam.
"Kalau tak setuju dengan pendekatan kita, kita terbuka menerima cadangan pendekatan lain dari beliau (Dr Asri)...pendekatan ini perkara ijtihad.
"Pemuda tegas dengan perinsip mempertahankan Islam...kita bertindak atas dasar mencegah kemungkaran," katanya.
Sebelum ini Dewan Pemuda PAS Pahang menyatakan bantahan terhadap konsert Greatest Hits Tour itu yang menampilkan artis gay, Elton John yang akan berlangsung di Arena of Stars, Genting Highlands pada 22 November depan kerana dianggap tidak sesuai dengan budaya negara ini.
Ketuanya, Shahril Azman Abdul Halim Al-Hafiz, berkata walaupun mungkin penyanyi yang berkahwin sesama lelaki itu datang sekadar menghiburkan peminatnya, tetapi bimbang ikon muzik dunia itu akan menjadi ikutan negatif kepada generasi muda.
Kalau diorang rasa, bantahan yang diorang buat tu tak salah, jadi Semut cabar pulak puak - puak PAS ni tunjukkan dimana salahnya kalau diorang desak Si Ketua Penipu tu pulak.

Apa salahnya kalau diorang desak Ketua Penipu, Si Anugay tu, agar menyerahkan DNA dia kepada pihak mahkamah bagi membuktikan dia tidak bersalah?

Kalau Si Ketua Penipu tu betul - betul dalam kalangan orang yang Benar, jadi dia perlu buktikan Kebenaran itu. Serahkan DNA tu dan biar ianya dibuat ujian.

Adakah Pemuda PAS ni Berani nak membuat desakkan sedemikian? Adakah apa yang dibuat oleh Si Ketua peipu tu sekarang ni bukan satu tindakan yang negatif kepada generasi muda?

Jangan salah faham pulak. Semut buat cabaran ni bukan sebab diorang sibuk sangat nak buat bantahan terhadap Si Elton John tu.

Tak salah kalau diorang nak buat bantahan. Tapi jangan Retorik. Kononnya, diorang kata Si Elton John tu GAY dan melakukan perbuatan sumbang yang menjurus kepada maksiat.

Jadi, memang wajar la diorang buat desakkan yang sama kepada Si Ketua Penipu tu agar ianya dapat membersihkan nama di dan keluarga dia serta agama Islam secara keseluruhan.

Jangan pulak puak - puak PAS ni cakap tak serupa bikin. Dengan orang luar, berani pulak diorang nak bersuara. Tapi dengan Si Ketua Penipu tu, kenapa diorang ketar lutut? Nak tegakkan Islam macam mana kalau diorang pun takut pada manusia!!!

No comments:

Post a Comment

Followers