KOH TSU KOON NAFI, TAKUT DENGAN BIAWAK!!!


Ini buktinya kalau nak kata sama ada seorang pemimpin tu bijak atau pun tidak. Kalau dia bijak, dia tak keluarkan kenyataan seperti ini.

Mesti awal - awal lagi dia dah tahu yang ianya hanya merupakan satu provokasi yang dibuat untuk mencabar beliau semata - mata.
KUALA LUMPUR, 30 Okt — Presiden Gerakan Tan Sri Dr Koh Tsu Koon hari ini menafikan bahawa beliau ada ditemu bual oleh blogger yang memuatkan artikel dalam sebuah laman blog yang menyebut bahawa beliau bersedia mencabar Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng pada pilihan raya umum akan datang.
Sambil menepis laporan itu Koh menyifatkan penulis blog sebagai golongan yang suka menulis apa sahaja walaupun ia tidak benar.
Beliau berkata penulis blog menulis apa sahaja yang dikehendaki dan ada juga blog-blog lain yang menulis pelbagai perkara mengenai dirinya.
“Saya tidak akan memberikan komen berdasarkan hanya satu penulisan di blog, mereka boleh kata apa sahaja yang mereka mahu... ada juga beberapa blog yang menulis pelbagai perkara lain berkaitan diri saya.
“Setiausaha akhbar saya sudah pun menafikannya, saya tidak pernah ditemu bual oleh mana-mana blogger ... jadi bagaimana mereka boleh menyebut saya yang bercakap,” katanya dipetik Bernama Online.
Tetapi, jawapan yang diberikan oleh Tsu Koon ini ternyata amat mengecewakan. Jika benar sekali pun laporan didalam bolg itu tidak betul, tetapi persoalannya tetap wujud.

Adakah beliau berani berhadapa dengan Si Biawak Guan Eng tu dalam Pilihan Raya Umum yang akan datang? Itu persoalan utamanya.

Ini bukan soal sama ada dia ada ditemubual atau tidak. Ini soal sama ada dia berani atau tidak bertanding menentang Si Biawak tu secara terang - terangan?

Kalau sebelum ni, bukan main lagi dia berjanji nak merampas kembali Pulau Pinang daripada DAPigs. Jadi inilah peluangnya dan dia perlu buktikan dengan menentang Si Biawak tu.

Kalau setakat nak pilih tempat Selamat je untuk bertanding, baik tak payah berjanji yang bukan - bukan. Orang sekarang nak tengok bukti, bukan nak tengok air liur!!!

No comments:

Post a Comment

Followers