PAS BENGAP, DESAK ANUGAY SERAH DNA LA!!!

"...Hehehe...Depa Ni Tak Berani Nak Desak Aku..."
Itu saja la hakikatnya. Diorang ni memang bengap tak ingat dunia. Tapi berlagak macam orang pandai sangat gayanya.

Dan disebabkan diorang ni bengap la, maka Dr. Asri kena tegur diorang ni. Kalau tidak, mau diorang ni terus sesat dan terus bengap sampai ke sudah.

Bekas mufti Perlis Prof Madya Dr Mohd Asri Zainul Abidin menegur desakan dalam PAS untuk menghalang konsert rock Elton John di Pahang pada bulan depan atas alasan penyanyi gay itu menggalakkan maksiat.
Dr Asri berkata, halangan itu tidak perlu dan cukup sekadar meminta kerajaan tidak membenarkan orang Islam menyertainya.
Pada 25 Oktober lalu, agensi berita antarabangsa AFP melaporkan seorang pemimpin Pemuda PAS menggesa kerajaan mengharamkan konsert Elton John pada 22 November kerana ia didakwa akan merosakkan akhlak umat Islam.
Ketua Pemuda PAS Pahang Shahril Azman Abdul Halim Al-Hafiz dilapor menegaskan homoseksual haram dalam Islam dan apa yang dilakukan John adalah maksiat.
Kalau dah tau yang gejala Homoseksual tu adalah satu maksiat, kenapa diorang tak desak Si Ketua Penipu tu agar menyerahkan DNA dia kepada mahkamah?

Kalau betul la diorang nak menghalang gejala Homoseksual dan menafikan dakwaan yang dibuat terhadap Si Ketua Penipu tu, itulah langkah yang sewajarnya dilakukan oleh mereka.

Tapi, kalau setakat cakap je pandai, tuduh orang yang bukan - bukan buat apa? Tak ke bengap namanya tu? 

Pasal Si Elton John tu, beria - ia pulak diorang nak bantah dan sebagainya. Tapi bila tiba Si Ketua Penipu tu, takkan diorang nak senyap pulak? Kot ye pun nak menegakkan Kebenaran, jangan la sampai jadi MUNAFIK!!!

No comments:

Post a Comment

Followers