VIDEO: ANUGAY SANGGUP JUAL NAMA DEMI 'ANU'NYA!!!


Punya nak menipu, habis semua benda digunakan oleh Si Ketua Penipu ni. Termasuk la dengan menjual nama orang demi kepentingan diri dia sendiri.

Mula - mula dia kata, Allahyarham Tun Ghafar Baba nak jumpa dia dan mintak maaf dengan dia. Kononnya, kata dia, Tun Ghafar nak keluar UMNO dan ikut dia dalam Pakatan.

Tapi, dengan kuasa Allah S.W.T, kantoi pulak penipuan Si Ketua Penipu ni. Bocor pulak rahsia dia bila rancangan dia tu diketahui oleh Si Zahid Mat Arip.

Nampak sangat yang Si Ketua Penipu ni dah terlalu terdesak sehingga dia sanggup menjual nama orang sedemikian rupa.


Jadi, tak salah kalau kita kata dia nak buat benda yang sama dengan Tengku Razaleigh hari tu. Tapi tu pun tak menjadi jugak kerana ianya dinafikan oleh Ku Li.



Subhanallah. Ini satu petanda yang Allah S.W.T tak meredhai perjuangn orang - orang yang takut dengan Kebenaran dan menyimpang dari tuntutan Syariah.

Tapi puak - puak Penyokong tegar Si Ketua Penipu tu masih jugak tak sedar diri. Agaknya, diorang dah mabuk sebab hari - hari kena 'Kencing' dek Anugay ni kot. Itu pasal la diorang buat - buat tak tau!!!


Ps: Kalau apa yang Si Zulkifli Nordin kata ni tak betul, suruh Si Ketua Penipu tu ambik tindakan. Kalau tidak, memang sah la dia Kaki Kencing!!!

No comments:

Post a Comment

Followers