PAS GAGAL DALAM PENERANGAN HUKUM HUDUD!!!

Pelik dengan sikap puak - puak Parti Angguk Saja ni. Diorang ni sah cakap je pandai, tapi bila tiba bab perlaksanaan, tunggang terbalik jadinya.

Tapi kalau bab nak membanggakan diri, mendabik dada kata diorang berjaya mentarbiahkan puak - puak DAPigs mendekatkan diri kepada Islam, bukan main lagi diorang ni.

Sampai sanggup membenarkan orang bukan Islam membaca ayat suci Al - Qur'an yang diorang sendiri pun tak faham maknanya. Sebutan pun main lintang pukang je.

Tapi, inilah hakikat sebenar. PAS masih GAGAL menjelaskan kepada puak - puak DAPigs tu mengenai perlaksanaan hukum hudud.

Dalam mereka dok sibuk kata MCA menyebarkan kebencian, mereka terlupa yang puak - puak DAPigs juga turut melakukan perkara yang serupa.

Perkara tersebut telah didedahkan oleh blog MyMassa yang menterjemahkan tulisan dalam akhbar Harian Cina dibawah.

Nanyang Siangpau - 29 Oktober 2011 (Sabtu) Bahasa Yang Kasar  Ibarat Beremosi - Penulis: Liu Ley Shan
Baru-baru ini ada sebuah artikel dalam laman blog dikatakan penulis pakar dari DAP telah menulis sebuah artikel, sekali lagi mendedahkan niat DAP mahu mentadbir negara ini, tidak endahkan sikap Pas yang mahukan hukum Hudud diwujudkan, dengan itu wajah dan sikap DAP sudah terbongkar di permukaannya.  Penulis itu menulis dengan tajuk artikel “<wahai MCA, saya tetap undi Pas, bertiuplah angin untuk Pas> dalam rencana itu menggunakan bahasa-bahasa kesat dan kasar, biadab dan maki anak cucu keturunan MCA, budaya dan sikap pakar penulis DAP itu begitu biadab dan terlalu hina.
PM Bertekad Mahukan Perubahan
Penulisan ini memang tidak lain tidak bukan sebagai suara untuk DAP, dia telah tunjukkan dengan jelas pendirian DAP, oleh kerana DAP mahukan kuasa pemerintahan, mereka berani korbankan budaya dan agama Kaum Cina, mereka sokong hukum Hudud Pas, ia semata-mata kerakusan DAP untuk mencapai matlamat mereka memerintah negara ini, mereka menggunakan kaedah emosi untuk menggadaikan kepentingan masyarakat Cina.
DAP selalu tuduh MCA menjadi tali barut BN dalam masyarakat Cina, hari ini oleh kerana kepentingan politik, DAP sanggup gadaikan maruah sendiri pada dahulunya membantah undang-undang Islam kini sama-sama tidur berkongsi katil dengan Pas, pengundi-pengundi kaum Cina perlu lebih berhati-hati, jangan sampai dipergunakan oleh DAP.
Penulis itu kritik sekeras-kerasnya pemimpin-pemimpin MCA semasa perhimpunan MCA, kerana MCA mengkritik konsep Negara Islam Pas dan undang-undang hukum Hudud.  Sebenarnya kepada pengundi dari kalangan kaum Cina yang boleh berfikir secara waras, penulis itu sendiri tahu selain daripada DAP dan penyokongnya, masyarakat Cina sendiri tidak suka dan menolak konsep negara Islam dan hukum Hudud itu. Tidak salah bagi MCA mengkritik konsep Negara Islam dan hukum Hudud, kami percaya pada awalnya dahulu DAP sendiri membantah konsep Negara Islam dan hukum Hudud. hari ini sudah tidak seperti masa silam dahulu, kerana DAP perlukan sokongan dari Pas, mereka anggap mereka akan dapat memerintah negara ini,  sebab itu apa yang mereka bantah dahulunya kini dilupakan dan terus dihumban jauh-jauh dalam fikiran mereka, kini mereka telah laungkan slogan dan suara “bulan mewakili jiwa ku” pula.
Artikel itu berbau emosi, mereka menggunakan perkataan-perkataan yang menghasut dan secara lantang mengkritik MCA, UMNO dan BN, ia menunjukkan pakar-pakar penulis dari DAP sudah ketandusan idea, sebab itu mereka berani menggunakan perkataan-perkataan kasar seperti perkataan-perkataan “puki mak”, kita tidak kira sebelum ini bagaimana cara mereka sampaikan maklumat, PM Najib telah bertekad hati untuk membuat perubahan dalam kerajaan, pengundi-pengundi kaum Cina sepatutnya lihat masa depan dan hasrat kita, pilihlah sebuah kerajaan yang demokrasi, telus dan berani perbetulkan kesilapan, dan mampu mentadbir negara dalam satu pasukan.
Ps: Mungkin orang - orang PAS ni lupa firman Allah yang bermaksud antaranya; Sesungguhnya orang Yahudi dan Nasrani itu tidak akan senang melihat Islam kuat.

No comments:

Post a Comment

Followers