KES FITNAH MAT SYABUN KOMUNIS PENIPU 19 - 23 DISEMBER!!!


BUTTERWORTH 27 Okt. - Mahkamah Sesyen di sini hari ini menetapkan 19 hingga 23 Disember ini untuk perbicaraan kes Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu, yang didakwa membuat tohmahan memburukkan nama baik anggota polis dan keluarga mereka dalam ceramahnya di Padang Menora, Tasek Gelugor dekat sini, pada 21 Ogos lepas.
Hakim Ikmal Hishan Mohd Tajuddin menetapkan tarikh itu selepas Timbalan Pendakwa Raya Lailawati Ali memohon tarikh perbicaraan yang ditetapkan sebelum ini iaitu pada 5 hingga 9 Disember ditukarkan ke tarikh lain kerana pihak pendakwaan perlu menghadiri satu persidangan pada tarikh berkenaan. - Bernama
Ps: Agak - agaknya, boleh ke tidak Si Mat Syabun Komunis Penipu ni melepaskan diri dia kali ini? Apa pulak tipu helah yang dia nak pakai nanti?

Kalau dulu bole la dia main Poo...singh nombor sampaikan kes tu 'Terpaksa' ditolak oleh pihak mahkamah. Dan tak ketinggalan jugak 'Kemungkinan' dia 'suap' Pegawai JAIK.

Maka sebab itulah Si Wali Terompah tu pun kata Si Mat Syabun Komunis Penipu ni setakat 'Berkhalwat Je'. Tak melakukan apa - apa pun!!!

Inilah akibatnya kalau bercakap ikut sebab mulut tanpa berfikir. Orang tua dah pesan, kerana mulut badan binasa. 

Cakap pun ikut suka dia je. Kan dah terima padahnya. Lagi pun, kita bukan tak tau. Si Mat Syabun ni memang otak dia letak kat kepala lutut!!!

No comments:

Post a Comment

Followers