SORANG LAGI PEMIMPIN PAS BEAN...GAI, AKUI PAS HIPOKRIT!!!


Tahniah PAS sebab menghasilkan pemimpin - pemimpin kanan yang bingai - bingai belaka. Lepas sorang - sorang mengaku yang diorang ni Hipokrit.

Tapi yang ni memang bingai. Nama dia pun lebih kurang bingai jugak. Kalau tak bingai, tak de la orang panggil dia Mahfuz Bean...ngai.

Dia sebelum ni kuat mempertikaikan mengenai isu seorang peninju Muay Thai dari Israel yang dibawa masuk ke dalam Negara.

Kononnya, dia nak dakwa yang peninju tu dibawa oleh pihak Kerajaan melalui Kementerian Belia dan Sukan. Jadi dia pun timbulkan isu tersebut dan mintak penjelasan.

Sekali semak, rupanya peninju Israel tu dijemput oleh pihak Pelancongan Negeri Selangor dibawah kelolaan Si Elizabeth Wong, bukan diatas jemputan Kementerian yang dimaksudkan.

Dah tak pasal - pasal je Si Bean...ngai ni terkedu. Kenapa dia tak desak Si Eli Wong tu buat penjelasan mengenai jemputan tersebut?

Kenapa dia tak mempertikaikan tindakan Kerajaan Negeri Selangor yang jelas bertanggungjawab menjemput peninju dari Israel tu?

Itu baru satu bukti keBean...ngaian Si Mahfuz Bean...ngai ni. Seterusnya dia jugak mempertikaikan hubungan diplomatik diantara Negara Malaysia dengan China.

Konon, kata dia UMNO dan pihak kerajaan ni hipokrit kerana menjalinkan hubungan dengan Negara tersebut dengan alasan mereka pernah membantu Parti Komunis Malaya dulu.

Dia mempertikaikan tindakan UMNO yang membuat perjanjian persefahaman dengan Kerajaan China tetapi membangkitkan sentimen mengaitkan pembangkang dengan Komunisme.

Dalam isu ni, Mahfuz berjaya membuktikan sifat Bean...ngai dia apabila mendedahkan sikap Hipokrit puak - puak Pakatan Pembangkang yang menjalinkan hubungan dengan DAPigs.

Bukan ke DAPigs tu dulu merupakan serpihan daripada Parti Komunis Malaya yang diharamkan oleh pihak Kerajaan Persekutuan?

Jadi, kenapa puak - puak PAS yang ada hari ini masih lagi menjalinkan hubungan dan membuat Pakatan dengan parti tersebut? Kan nampak sangat Hipokritnya diorang ni.

Kalau diorang tak Hipokrit, mereka sepatutnya memutuskan hubungan tersebut. Tapi kenapa masih ada dikalangan pemimpin mereka yang sanggup mati untuk DAPigs?

Memang tidak syak lagi. Dengan kenyataan Si Mahfuz ni sahaja sudah dapat dilihat bahawa PAS sanggup buat apa sahaja demi kepentingan Politik mereka semata - mata.

Semuanya dilakukan untuk mendapatkan kuasa dan bukan untuk menegakkan syair Islam sangat pun. Apatah lagi nak memperjuangkan hak rakyat!!!

No comments:

Post a Comment

Followers