ZUL NORDIN TERUS MEMBOGELKAN ANUGAY!!!

"Ni Pasai Apa Aku Dok Teran Tak Mau Keluaq Lagi Ni???"
Korang mesti tertanya - tanya, Kenapa pulak Si Zulkifli Nordin ni sibuk sangat nak membogelkan Si Ketua Penipu tu dikhalayak ramai kan.


Mungkin ada dikalangan puak - puak Pakatan Pembangkang tu akan kata yang Si Zulkifli Nordin ni tak dapat apa yang dia nak daripada Si Ketua Penipu tu.


Ada yang akan kata dia tak dapat projek la, tak dapat saham dalam Konsesi Pasir di Selangor la, itu la, ini la dan macam - maca lagi dakwaan yang Negatif.


Tapi hakikat sebenarnya, Si Zulkifli Nordin ni nak membogelkan Si Ketua Penipu tu sebab dia kuat menipu. Dalam bahasa orang muda - muda, dia kaki kencing.


Jadi sebab itulah Si Zulkifli Nordin ni nak membogelkan dia supaya dia senang sikit nak kencing. Kalau tidak, naya je Si Ketua Penipu tu kencing dalam seluar.


Cuma yang sialnya Si Ketua Penipu ni ialah dia kencing merata. Habis satu Malaysia ni dia pusing dan dikencingnya orang dengan cerita tipu dia.


Tapi nak buat macam mana ye tak. Dah memang itu je yang dia tau buat pun. Kalau tak menipu, bukan la Ketua Penipu namanya. Nak suruh dia jaga rakyat, dia pun tak tau. Jadi menipu tu je la kerja dia pun!!! Macam sial!!!

No comments:

Post a Comment

Followers